La base de l'empatia és sentir.
et sento perquè primer em sento a mi.
Anna Carpena
Inspirat en el conte “La Berta i les ulleres
de visió empàtica", es descriuen l'empatia i
els 3 passos per aconseguir-la: observar, pensar i preguntar.

Competències emocionals que es treballen en aquest conte:
· Consciència emocional: per tal de posar-nos en el lloc de l'altre i entendre com se sent, cal que aprenguem a identificar les emocions, nostres i dels altres.
· Regulació emocional: L'empatia implica "sentir", d'alguna manera, a l'altre i per tant, ens cal aprendre a regular allò que ens fa sentir aquesta connexió emocional i ser-li d'ajuda.
· Regulació emocional: L'empatia implica "sentir", d'alguna manera, a l'altre i per tant, ens cal aprendre a regular allò que ens fa sentir aquesta connexió emocional i ser-li d'ajuda.
· Competència social: L'empatia és un procés complexe i també precisa d'una bona comunicació receptiva i expressiva i d'una escolta activa. El respecte per l'altre és fonamental i és imprescindible saber compartir les nostres emocions.
En aquest enllaç hi trobareu un petit dossier amb tot de recursos per treballar el conte a l'aula:
Conte El Pau i les ulleres de visió empàtica pdf
En Pau i les ulleres de visió empàtica · Recursos per treballar a l'aula
En aquest enllaç hi trobareu un petit dossier amb tot de recursos per treballar el conte a l'aula:
Conte El Pau i les ulleres de visió empàtica pdf
En Pau i les ulleres de visió empàtica · Recursos per treballar a l'aula
Enhorabona Júlia, sóc una seguidora teva per no dir una fan. Moltes gràcies per ser tan generosa i regalar-nos aquest dossier amb informació tan valuosa.
ResponEliminaUna abraçada!