4. Aturem l'efecte hivernacle

Després d’ajudar a l’àvia a l’hort de l’hivernacle, en Quim entén millor com funciona el canvi climàtic. Ell i tota la colla decideixen fer-hi alguna cosa per aturar-lo fent allò que més els agrada, anar en bicicleta i posen en marxa un projecte perquè tothom hi pugui anar.

Un conte que ens convida a treballar l’ODS13 d'Acció climàtica i també l’ODS11 per a unes Ciutats i comunitats sostenibles (si hi cliqueu a sobre se us obrirà un enllaç a la pàgina del Departament d'Educació de Gencat.cat on trobareu un breu vídeo sobre l'ODS en qüestió i un repte per treballar a l'aula).



PROPOSTA:

- (disculpeu, aviat la publicaré al blog)

Competències emocionals que es treballen en el conte:

Autonomia emocional: en aquest conte s’hi veuen reflectides diferents competències presents en l’autonomia emocional, com són la responsabilitat o l'esperit crític.

 

Habilitats per a la vida i el benestar: també ens permet treballar competències com el saber fixar objectius adaptatius, la presa de decisions i, especialment, tot allò què té a veure amb una  ciutadania activa, participativa, crítica, responsable i compromesa.


Podeu descarregar aquest conte i els altres del concurs de la seva web a la Fundació Antigues Caixes Catalenes.

Moltes gràcies! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada